|
Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna www.viviendadigna.org/foros Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc. La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
bostonteaparty
|
Publicado: Vie Nov 03, 2006 3:20 pm Asunto: Urgent!!! Si no ho trobes ofensiu, fes-te fotre!!! |
|
|
És insultant!!
La nova promoció del diari de major tirada a Catalunya "EL Periodico" constata el greuge del problema.
Avuí només cal fer una ullada al diari per trobar que la gravetat del problema de la vivenda ja és una quotidianitat i que provoca indiferència a tothom. A la promo és sorteja com a regal el LLOGUER D'UN PIS durant un any.
Al diari d'avuí surt en portada a la capçalera superior , i hi ha un anunci interior a tot color a la pàgina 23.
També s'afegeixen diversos premis com un cotxe, 3 cursos d'anglés, assegurances médiques, i 1000 bitllets d'avió.
Els joves ens deixem pendre el pel i no obrim la boca.
Quina constatació més evident es fa falta per destapar i afrontar el problema d'una manera contundent?
Si el diari de més tirada "fotografia" amb una promoció un perfil de jovent estúpid, sumís, vanal, i ningú és mou, jo hem pregunto: Tenim el que ens mereixem o de veritat volem canviar les coses? Per què legitimitat, no ens falta. |
|
|
 |
Andres_R
|
Publicado: Vie Nov 03, 2006 8:22 pm Asunto: |
|
|
"El Pais" també "sorteja" pisos, proba de que els hi sobren.  |
|
|
 |
Hipotek2
|
Publicado: Sab Nov 04, 2006 10:39 am Asunto: |
|
|
Doncs jo vaig veure per la tele que no sé què cosa, regala un "loft" i un cotxe de luxe...
Ja no sortejen pisos, ja són lofts... |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|