|
Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna www.viviendadigna.org/foros Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc. La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
trail
|
Publicado: Lun Jun 16, 2008 2:38 pm Asunto: lexislación e incremento de prezos por axudas |
|
|
Igual xa e un tema que se tratou no foro, pero non atopei resposta a miña dubida.
Xa é sabido o incremento de prezos o aluger por parte dos propietarios o incluir os seus inmobles nas axudas o aluger.
Nembargantes na miña situación, xa posuo un contrato de aluger, cun propietario que non ten "declarado" o inmoble, osea que non paga un peso a facenda do que eu lle pago.
Cando lle plantexo o das axudas o aluger, dime que me ten que subir o prezo uns 150eu porque teno que declarar, etc etc,... vamos, que el nunca perde,...
Recentemente comentárome, que se eu xa teño un contrato, o propietario non pode, obviamente, incrementarme o prezo. Pero non teño moi claro como esta a lexislación para estas situacións.
¿alguen ten alguna experiencia semellante?
gracias,.... |
|
|
 |
Bersuit

|
Publicado: Mie Jun 18, 2008 9:10 pm Asunto: |
|
|
Hola Trail,
Benvido. Sí. algo xa se falou do tema pero sempre de forma moi xenérica. Sen embargo nada sobre casos concretos, que aportan máis luz sobre o tema.
Verás, toda a lexislación sobre a famosa "Renta de Empancipación" pódela atopar nos seguintes enlaces:
- Real decreto 1742/2007, de 2 de noviembre, por el que se regula la renta básica de emancipación de los jóvenes.:
http://www.boe.es/g/es/bases_datos/doc.php?coleccion=iberlex&id=2007/19250
-Orde do 26 de decembro de 2007 pola que se regula a xestión da renda básica de emancipación dos mozos na Comunidade Autónoma de Galicia.
http://www.xunta.es/dog/Dog2008.nsf/0e5fb445f3681a75c1257251004b10d7/ffd838b9f66b7c67c12573c50047e23e/$FILE/00300D001P007.PDF
Tal e como dis, é certo que según a LAU o arrendatario no che pode subir o alugueiro en 5 anos máis aló do IPC , pero tamén é certo que se o arrendatario non ten "vontade" é difícil acceder a esta axuda; facilitándote por exemplo o pago por transferencia. Outro dos puntos fracos de este tipo de axudas.
O XESTUR é a empresa pública que xestiona esta axuda aquí en Galicia:
Oficina de Coordinación: 981-957455 _________________ Saudiños,
B.
--
Si no sabes a dónde quieres ir, no tiene importancia cuál
de los caminos tomes. |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|