|
Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna www.viviendadigna.org/foros Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc. La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
pakua

|
Publicado: Mar May 23, 2006 10:28 pm Asunto: |
|
|
Em sembla bé que ens facin compte a TV3.
De UGT!!! Si us plau, no ens fiquem a la boca del llop tan ràpid. No recordeu el tacat que porten amb el tema de vivenda, precissament?
A mi em foteria molt veure cartells d'UGT, la veritat. Seria com veure'ls de Don Piso, no ho trobo lògic. No, almenys fins que les nostres manifes siguin com les de l'Irak, que llavors amb allunyar-me de les pancartes sosiates ja en teniem prou.
I bé, del que parla el topic:
NUL, jo i tant que votaré nul. Tant se me'n fot si després els de votaindependencia.org es pensen que he possat al sobre el que ells diuen o si ho pensa Victerror. Jo voto nul i punt. Com si fico una foto de Floquet de Neu. El que no hauriem de fer des d'aquesta Plataforma és demanar pel NUL, perque això també és entrar al seu joc de política tradicional. _________________ V de VIVIENDA-Las 7 propuestas de Vdevivienda
El humor es una herramienta muy digna (v de viñetas) |
|
|
 |
antitaurina

|
Publicado: Mar May 23, 2006 10:51 pm Asunto: |
|
|
Yo pienso votar que NO, porque si votas en nulo o en blanco, se lleva el voto el ganador. Yo votaré NO porque es una porquería de Estatut. Porque no refleja lo que de verdad necesitamos, y si el Guerra dice que se lo han cepillado, y el Ibarra ya no se ha vuelto a quejar, es que la verdad, no tiene que ser nada beneficioso para Cataluña.
De verdad, pensad en lo del voto NULO porque es dar el voto a los ganadores. _________________ Contra el Toro de Vega
10 de Septiembre en Tordesillas (Valladolid)
http://www.pacma.net/
http://www.verguenza.es |
|
|
 |
pakua

|
Publicado: Mar May 23, 2006 11:10 pm Asunto: |
|
|
antitaurina escribió: | si votas en nulo o en blanco, se lleva el voto el ganador |
Antita, et responc en català en això perque si pots votar és que estàs censada aquí a Catalunya, però si no m'entens t'ho tradueixo, consti.
1er) Mai he votat per guanyar. El dret a vot no és una papereta d'una cursa de cavalls. Precissament si el sistema està tan podrit és perque molta gent vota pensant que el dilluns podrà dir "hem guanyat" com si fos futbol.
2on) A les eleccions de partits, el vot blanc SÍ que beneficia, amb la llei d'Hont, als més grans. Per exemple el vot blanc va deixar fora a EUiA (quan anava lliure de IC, entre 1997 i 2000). Però, en canvi, el vot nul NO beneficia, ni a grans ni a petits.
3er) A un referendum, el NUL mai pot guanyar. Està molt clar i ben explicat al punt cinquè de http://www.votaindependencia.org/PMF
Però també indica que seria una victòria política. Em conformo amb ser un toc d'atenció, com ho són els nuls a Euskadi per la gent que no pot votar el que, allà, vol.
4rt) L'únic vot útil és el que et deixa la consciència tranquila.
5è) Votant nul em quedaré tranquil (insisteixo, però, que tot aquest debat no ha d'afectar el tema del dret a la vivenda digna)
Finalment, dir-te que no estic contra els toros, sinò contra el fet que es faci espectacle i a sobre que sigui 'nacional'. Però a Portugal els torturen sense matar-los en públic, i amb això estic encara més en contra.  _________________ V de VIVIENDA-Las 7 propuestas de Vdevivienda
El humor es una herramienta muy digna (v de viñetas) |
|
|
 |
javiRRLL
|
Publicado: Jue May 25, 2006 5:40 pm Asunto: |
|
|
QUE HAY!!
Totalmente de acuerdo con pakua, en casi todo, pero centrandonos en la idea de Victerror, soy totalmente favorable a ello.... de escribir en las papeletas "por una vivienda digna" o
"donde esta mi piso" incluso con algún adjetivo royo "c_abrones" o asi,
que no tiene ningun valor juridico? obvio si, pero lo mismo me da, que gane uno u otro, cual es nuestro problema? la vivienda no? pues aunque sea pataleando luchemos por ella.
las mesa electorales lo observaran y se hara eco, no es necesario que venga carod o quien sea a leer los escrutinios, no obstnte sefirotsama ole por tus iniciativas.
salud. |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|