Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna :: Ver tema - Assemblea dissabte 27 Plaça del Rei, 19.00 h.
Foros de discusión Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna
www.viviendadigna.org/foros
Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc.
La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Assemblea dissabte 27 Plaça del Rei, 19.00 h.

Publicar nuevo tema   Este tema está cerrado y no puede editar mensajes o responder    Foros de discusión -> Catalunya
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
pakua

MensajePublicado: Mar May 23, 2006 10:18 pm    Asunto: Assemblea dissabte 27 Plaça del Rei, 19.00 h. Responder citando

Dic, dic.
Que nomès entrava al foro-general i ja és hora que fiqui tecla aquí.

Com que no he trobat aquest tòpic l'obro, que queden quatre dies.

Ordre del dia a l'assemblea?
Participeu?

Jo hauré de marxar d'hora perque a las 21.00 h entro a la feina (tinc un bar musical i dissabte és sagrat, com el diumenge pels de misses o per les nostres sentades).

Salut i força!
Em dic Pako
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
El_Presi

MensajePublicado: Mie May 24, 2006 9:39 pm    Asunto: Responder citando

La asamblea es en plaza del rei, Metro L4, parada Jaume I.
En teoría debería dejarse todo listo para formalizar una coordinadora y así poder "legalizar" las manifestaciones. A la de la semana pasada llegué tarde y me entere de bien poco.
pakua

MensajePublicado: Mie May 24, 2006 9:41 pm    Asunto: Responder citando

Jaume I, línia groga (la IV) és la parada més propera a la Pça del Rei.
Sobre todo que no se confunda nadie Plaça del Rei con Plaça Real!!!!

Me parece mu bien que ho possis d'anunci.

Vaig de bólit entre el fotimer de foros i llistes que hi han.

No he anant a cap assemblea de vivenda, així que no puc dir res encara.
I a més hauré de marxar al cap d'una hora i poc, per això m'interessa que es concretin els eixos a tractar.

Els vaig propossar al foro de 20 minutos, on no torno perque és sense registre i hi ha el consiguiente batiburrillo que em mareixa, peró vaig ara, tallo i enganxo el que hi vaig escriure (dia 22 a les 19.07):

Las asambleas previas, especialmente en el caso de Barna y Madrid me parecen buen síntoma. Para construir hay que cimentar primero. Aunque sea difícil, es importante que se coordinen las decisiones que allí se tomen, y que antes de salir el domingo a la tercera sentada, se hayan colgado en la red y las pueda leer la gente ya comprometida.

Desde hoy hasta el viernes los contenidos básicos de las asambleas tenemos que irlos perfilando. Si no, llegado el sábado, serán temas en desorden. Mejor llevar trabajado un orden, con perdón, del día.

Por ejemplo, estos cuatro ejes o claves. 1) Seguridad y no-violencia ; 2) Consignas, logotipos y slogans publicitarios: 3) Perseverancia ante los medios de comunicación 4) Independencia ante los mediadores políticos profesionales.

Ánimo y buen humor, que eso nunca sobra. Y especialmente a l@s compañer@s de Madrid, paciencia ante las 'dotaciones', que dos no se pelean si uno no quiere. Y que (n)os sobran las razones, aunque los poderes fácticos prefieran jugar en el terreno de las fuerzas.

---I ja posats una cosa que vaig deixar caure uns posts més amunt. Insisteixo que no hem de caure en la dispersió: la blogosfera unida ens dona força, però desparramada ens la treu:

Aupa con todo (20m + escolar.net + viviendadigna + blogosfera + cada semana + mala leche + humor como arma no violenta +mecagoenlassiglas + etc + articulo 47, joder )
pakua

MensajePublicado: Vie May 26, 2006 6:17 am    Asunto: Responder citando

sefirotsama escribió:
Entonces, ya he tomado una decisión personal:

Aniré a l'assamblea de dissabte. (...) Porto "perilla" i sóc ros. (...)
[*]Registrar oficialment la plataforma
(./.)
[*]Dubtes sobre quelcom

A veure... és provisional i tal, però aniré amb la llisteta i una llibreta mentre estem tots reunits i organitzem la manera per la qual podem començar a regular-nos a nosaltres mateixos.

Evidentment no us estigueu de suggerir, queixar-vos, o el que faci falta

Ja t'identifico per foto, més o menys. És un pas. Jo tinc barba i ulleres, soc moreno y, aviam si trobo foto...

...soc el que hi ha darrera el casc blanc a l'alçada del colze dret del iaio. Com que hi aniré en moto cap a l'assemblea a les 19.00 h de dissabte a Plaça del Rei (bé, zona de vianants, l'hauré de deixar a Via Laietana) serà fàcil que em reconeguis perque portaré el mateix casc.

Repeteixo, però, que hauré de marxar d'hora per temes de feina (després que acabi l'assemblea podem tornar a quedar, ja t'explicaré com).

Em preocupen MOLT tres coses:

1) Que encara NO HE REBUT RESPOSTA de cap comité (català) de la Plataforma. I fa molt (o a mi m'ho sembla) que la he demanada. Em sap greu, però així no rutlla el tema.

2) Has fet un llistat massa llarg. A les assembleas s'ha d'anar al centre de les questions perque si no es lien i no són productives. Més encara si comencem amb els temes més provocadors de discusions i consequent caos. És per això que torno a recomanar aquests quatre punts i en aquest ordre: estos cuatro ejes o claves. 1) Seguridad y no-violencia ; 2) Consignas, logotipos y slogans publicitarios: 3) Perseverancia ante los medios de comunicación 4) Independencia ante los mediadores políticos profesionales.

3) A un altre topic es parla d'una sentada dissabte a L'Hospi. O sigui que ens trobem que els de L'Hospi no podran venir (del pal del que els hi passa als de Móstoles perque coincideix amb una manifa en defensa d'un CSO, crec). Bé, això no fa més que donar un exemple del necessari que és la COORDINACIÓ. Perque fins i tot jo em torno suspicaç i penso ¿qui vol evitar que L'Hospi i Barna es possin el mateix calendari? Doncs només qui volgui fer capelletes. Coi, va quedar clar que la hora per l'assemblea era les 19.00 h a Pça del Rei. ¿No ho sabien els que acaven d'enviar la proposta de sentada nova, a més en dissabte? Sí és que som tan pardalets que potser un sabotejador ha fet el primer mail i apa, tot L'Hospi cap a on es diu ara. Fatal, així. I a més, absurd. Sentades els diumenges, assemblees el dissabte. Barrejem-ho i encara liarem més a la penya (a la poca que som).

Buenovenga. Demà dissabte ens veiem. Tant de bó aquest sub-foro hagi treballat d'aquí a llavors i tant de bó el comité de la Plataforma deixi de semblar-me fantasma (que val que no ho sigui però amb mí, ho sembla).

Salut.
/Pako
El_Presi

MensajePublicado: Vie May 26, 2006 11:16 pm    Asunto: Responder citando

pakua, aquí se te ve mejor Wink

patolucas

MensajePublicado: Sab May 27, 2006 10:46 am    Asunto: sentada por una vivienda digna plaça cata 28 Responder citando

Hola bon dia :

nomes dir que aquest dia l aplaça catalunya esta ocupada per la festa de comerç just i fan activitats fins les 20.30 del vespre, caldria tenir-ho e compte.

sort a tots
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
El_Presi

MensajePublicado: Sab May 27, 2006 12:21 pm    Asunto: Responder citando

Pues es cierto ...

http://www.festacj.org/DocumentsFCJ/Programa%20FCJ%20DEF.pdf

Otro tema a tratar en la asamblea de hoy
pakua

MensajePublicado: Sab May 27, 2006 4:51 pm    Asunto: Responder citando

El_Presi escribió:
pakua, aquí se te ve mejor Wink

Pozí. Els dos pancartaires rezagados van venir cap a nosaltres i els que portaven càmeres de foto van disparar a dojo.

eQue digo que de aquí a un rato en la del Rei. Y que digo, porque dije que aún no, que ya sí he recibido respuesta del comité català.

Ah, i cap problema compartir 'escenari' amb Comerç Just. Al cap i a la fí, demanem justícia al mercat de la vivenda. Parlant de justícia i mercat, voldria lincar el meu ultim post al meu blog. Aquí, sota, al www a la dreta del pm.

Fins ara.
pakua

MensajePublicado: Sab May 27, 2006 5:00 pm    Asunto: Responder citando

Sorris. Només afegir, m'oblidava, que al wiki d'escolar, pestanya assemblees només trobo info de la de madrid. Si un cas això, com deia sefi, llibreta i top manta, je je.
atreyu

MensajePublicado: Lun May 29, 2006 10:35 am    Asunto: Com va anar l'assamblea? Responder citando

Hola nois i noies!

Creia que podria anar als actes que es feien a Barna aquest cap de setmana però no vaig poder baixar i es que visc molt lluny.

Algú podria explicar que es va parlar i quins acords es van pendre?

Merceees!
atreyu

MensajePublicado: Mar May 30, 2006 12:34 am    Asunto: Responder citando

mercès!

vale, intentaré donar-me d'alta a la llista.
Per cert el xat no l'utilitza ningú, oi?
Publicar nuevo tema   Este tema está cerrado y no puede editar mensajes o responder    Foros de discusión -> Catalunya Todas las horas son GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro