|
Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna www.viviendadigna.org/foros Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc. La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Daniel
|
Publicado: Mie May 17, 2006 5:55 pm Asunto: |
|
|
está de coña les targetes sefirotsama! pero no creus que els de Catalunya hauriem d'anar tots a Barcelona? es que convocar tanta dispersió de sentades.....ho dic per que veig que poses Vilafranca y em convides a posar Mataró....no sé a mi em lo de Plaça Catlunya ja n'hi hauria prou. de totes maneres gracies per l'arxiu, jo ho penso penjar als videoclubs, cotxes, discoteques, etç.
salutacions. |
|
|
 |
JoJosep

|
Publicado: Mie May 17, 2006 7:22 pm Asunto: |
|
|
Jo estic amb tu, Daniel. Em sembla que es molt millor reunirse tots a Barcelona, al menys mentres no hi hagi una mica més de coordinació a les diferents ciutats... |
|
|
 |
JoJosep

|
Publicado: Jue May 18, 2006 2:21 pm Asunto: |
|
|
sefirotsama, aplaudeixo la teva iniciativa i la teva força. Ja m'agradaria ser com tu...
Jo vaif fer una mica de campanya amb amics i companys de feina, i qui més qui menys pasa del tema. Uns pq ja tenen vivenda, d'altres pq no es volen preocupar i al final, a la sentada sol...
Jo em vaig desanimar molt pel pasotisme de la gent, i per això soc tan pesimista...
De totes maneres, el día que trobi algú que em faci costat, espero arrivar a fer tanta campanya com tu
Anims!!! |
|
|
 |
ciberaid

|
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|