Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Avadix
|
Publicado: Mie Nov 01, 2006 7:10 pm Asunto: Quedada a la seu del guanyador de les eleccions al parlament |
|
|
En la plataforma de l'Assemblea popular per un habitatge digne de Barcelona acaba de sorgir la idea de fer una quedada a la seu del guanyador de les eleccions a Catalunya a les 21 - 21:30 h, estem parlant de reenviar sms o missatges per ajuntar al màxim de gent:
"No volem un altre legislatura amb falses promeses, solucions a l'accés a la vivenda ja!, quedada a la seu del guanyador de les eleccions sigui qui sigui a les 21:30 hores: CIU Hotel Majestic Passeig de Gracia, 68 o PSC Carrer Nicaragua 75 PASSA-HO!!!!!!!!" |
|
|
 |
Renton
|
Publicado: Dom Nov 05, 2006 9:27 am Asunto: |
|
|
Jo m'apunto, ara bé, l'acció s'hauria de fer extensible a els partits que també formin govern... _________________ Choose a Life! |
|
|
 |
Renton
|
|
|
 |
davidbarna
|
Publicado: Mar Nov 07, 2006 10:18 am Asunto: |
|
|
Mirant les entrevistes a candidats, dones de candidats i familiars em vaig fixar amb una dada:
- 3 dels 5 candidats "oficials" (2 d'ells de partits d'esquerres) viuen en cases unifamiliars.
- Els altres 2 viuen en habitatges en propietat en zones no precisament de Barcelona dolentes.
- Com no van entrevistar al candidat Rivera, no sabem on viu. Però havent treballant al departament jurídic de la Caixa, dubto que visqui en un minipiso Trujillo, tot i tenir 27 anys.
Conclusió: com aquestes persones poden tenir la més mínima preocupació per la problemàtica de l'habitatge? |
|
|
 |
Renton
|
Publicado: Mar Nov 07, 2006 11:18 am Asunto: |
|
|
Hmm.. sóc un pesat sí, però algú em pot dir si es fa això de la quedada a la seu del carrer Nicaragua?
I com em puc assabentar de la propera seguda o el proper acte...?
Tenia entès que era cada diumenge a les 19h a Plaça Catalunya, però no...
Algú em pot ajudar...? vaig molt perdut!  _________________ Choose a Life! |
|
|
 |
Avadix
|
Publicado: Mar Nov 07, 2006 1:15 pm Asunto: |
|
|
Renton perdona però no t'he pogut contestar abans,
Que jo sàpiga ara mateix no hi ha ja cap convocatòria, aquesta convocatòria va sorgir el mateix dia de les eleccions improvisadament i amb el temps tan just que al final no va tenir cap repercussió.
El que et dic, no sé si ara hi ha un altre convocatòria, no obstant això, crec que si és preparés amb temps, si no és ara per les pròximes eleccions municipals, estaria molt bé.
Fins aviat!!!!!!!!  |
|
|
 |
|