|
Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna www.viviendadigna.org/foros Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc. La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Xosé Antón Barreiro
|
Publicado: Lun Ene 29, 2007 10:34 am Asunto: TERTULIA DA RADIO GALEGA |
|
|
O día 28 de xaneiro participei na radio galega na súa tertulia onde se trataba o problema de acceso a vivenda para os xovenes. Colocaron varias cuñas de entrevistas a persoas que participaron na Praza de María Pita na concentración do día anterior.
Na mesma participaron unha rapaza afortunada cun piso de renda baixa que sorteou a Xunta en Belvís (Santiago), unha psicologa e eu mesmo. Ánimo que esto acaba de empezar. |
|
|
 |
Buran

|
Publicado: Lun Ene 29, 2007 11:17 am Asunto: Re: TERTULIA DA RADIO GALEGA |
|
|
Xosé Antón Barreiro escribió: | O día 28 de xaneiro participei na radio galega na súa tertulia onde se trataba o problema de acceso a vivenda para os xovenes. Colocaron varias cuñas de entrevistas a persoas que participaron na Praza de María Pita na concentración do día anterior.
Na mesma participaron unha rapaza afortunada cun piso de renda baixa que sorteou a Xunta en Belvís (Santiago), unha psicologa e eu mesmo. Ánimo que esto acaba de empezar. |
Ante, todo benvido polo foro.
Comentarche que escoitei a tertulia e que a teño grabada. Teño idea de pasala a MP3 en canto dispoña dun anaco de tempo.
Podes mirar un pouco polo foro á xente que estamos por el, e sería interesante que participases, divulgando tamén o tema entre a xente que coñeces, ainda que isto, supoño que xa o farás...
Como ti dis, ísto non fixo máis que escomenzar. Como digo eu, isto vai ser una carreira de fondo (que ven sendo o mesmo)
A ver si entre todos imos pouco a pouco acadando que isto se extenda coma unha mancha de aceite.
Unha aperta. _________________ --
Saludos!!
WWW.NOLESVOTES.COM
 |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|