|
Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna www.viviendadigna.org/foros Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc. La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro
|
| Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
| Autor |
Mensaje |
papeltijera
|
Publicado: Jue Sep 27, 2007 6:39 pm Asunto: decisións do administrador |
|
|
Desde que me apuntei a este foro, non por adherirme a plataforma ningunha senón por ser un acordo da xente que se reunira en maría pita o 23 de decembro empregalo como canle de comunicación, fixen máis ou menos o que me petou, como todo o mundo. Liberdade sen restriccións, era como se non houbese dono nin administrador do foro. A xente da plataforma respetou sempre os nosos xeitos de abrir fíos, de falar e de colgar novas e convocatorias. Foron amables dabondo para facer administradores a persoas que non pertencían nin ían pertencer á plataforma.
Desde hai uns días o compa bersuit está a tomar decisións cos seus poderes informáticos que non se xustifican dabondo e que coido que sobrepasan o motivo técnico deses poderes, ou si se quere, amosa que non hai técnica sen política, sen relacións de poder duns sobre outros ou con outros. Polo de agora o administrador era un de nós e decidía con nós. Pouca cousa movía de sitio, non pechou fío ningún, non borrou nada.
Movía cousas cando se decidía entre todos no fío, e sempre a razón de movelas foi que fosen máis visibles ou que houbese máis claridade.
O compa bersuit emprega os seus poderes dun xeito distinto, establecendo pola súa conta criterios do que vai e non vai nun fío, e movendo pola súa conta o que segundo él non vai. Forza as forzas, Poder, cousa que xa non é técnica e sinxeleza.
Decidiu que este foro só ten un sitio para novas e convocatorias que non estean directamente "no contexto da luita pola vivenda digna". Chamou "tabuleiro" a un fío, que non pode ser tabuleiro mais só un fío onde convocatorias e novas se misturarán e perderán. Un tabuleiro faise cunha sección do foro, separada da parte da vivenda, con posibilidade de abrir fíos separados, como no foro da masa crítica. Non sei se hai posibilidade técnica, mais sei que polo de agora non se abusou do foro para abrir fíos de temas "fóra de contexto". Eu chamaría ás convocatorias por reganosa e masa crítica mesmo O CONTEXTO, o sentimento de qué cousas están relacionadas, de qué sentido temos ou compartimos ou procuramos dos espacios limpos, abertos e para vivir ó aire libre ou cun teito por riba. Tamén diría que están NO CONTEXTO, porque no contexto do noso encontro por motivo dunha convocatoria que rulou por aí sen respetar separación ningunha e nos convocou por certo a unha concentración e mani non comunicadas á autoridade, e por certo con propósito de descubrir liberdades e posibilidades para todos cortando rúas -por si alguén esqueceu-, nós tivemos tempo e prácticas para facer teorías e máis prácticas sobre como ir vivindo dignamente, e ó tempo sobre cómo respetar cada un os ritmos dos outros: nin eu me pasei con desbordamentos, nin me sentín abafado por outros plantexamentos que non comparto.
E si o fixen, iso é algo para falar entre todos, e si hai que facer cambios facelos entre todos, como sempre. Ninguén tomou nunca decisións sobre o que os outros facían como persoas libres que neste foro non teñen que concordar con ningunha liña prestablecida, aínda que sexa porque non a hai, fóra do respeto dos uns ós outros, unha atención agarimosa, unha obsesión por respetar e construir entre todos. Si alguén pensa que é tempo de darlle a Un poderes para decidir e facer por sí mesmo, que o diga. Si alguén pensa que xa ten eses poderes, que diga tamén cómo chegou a telos e cómo pensa empregalos no que virá.
O compa-administrador decidiu algo moito máis grave: mover de sitio cousas que eu puxera onde me petaba, con toda ledicia. Ledicia que pretende prohibir. Fixo dúas cousas:
Moveu un enlace sobre okupación ó fío-tabuleiro. Eu colguei textos sobre okupación nun só fío, entre outros motivos porque sei que a outros compas non lles gosta a cousa, e porque nunca decidimos entre todos facer un foro sobre vivenda-okupación. Mais a okupación está desde logo "no contexto da luita pola vivenda", e ten o seu sitio no foro mentres eu teña dereito a expresarme libremente nel e non haxa unha decisión tomada entre todos para que non sexa así. Moveuno sin dar ningunha explicación verdadeira -algo así como "non me gusta a okupación", "acabouse, todo isto vai ó lixo, é dicir, ó tabuleiro"-, senón coa pretensión de que un enlace coa oficina da okupación de madrid, onde se poden ler historias da okupación alí e moitas outras cousas para pensar -que é do que se trata-, non ten sitio no fío da okupación.
www.okupatutambien.net
Borrou un fío, "vigo, 6 out, roteiro polo dereito á vivenda e a okupar", que encaixa en tódo-los contextos e criterios que o administrador fixa sen ter tal atribución. Daquela quen entre non foro non sabe que en vigo hai unha mani pola vivenda -e pola okupación, di o cartel, aínda que non o corpo da nova posta en indymedia- e non será quén de decidir se quere ir, ou de rula-la convocatoria, ou de sentir que nalgures haberá cousas o día 6, ou de estar pendente do que pasa. Mais estes son os propósitos do foro, ou non, son certamente os meus cando estou nel. Ai non, quen lea con atención atopará a convocatoria movida ó tabuleiro, o fío onde van as cousas que quedan fóra "do contexto da luita pola vivenda"
http://galiza.indymedia.org/gz/2007/09/12428.shtml
Pracer e liberdade, a vida son relacións, as débedas son relacións, reivención das relacións, reinvención dos contextos, casas para a xente, non a xente para as casas, botellón e aventura sen fronteiras. |
|
|
 |
papeltijera
|
Publicado: Jue Sep 27, 2007 6:58 pm Asunto: |
|
|
XENTILEZA DO COMPA-ADMINISTRADOR, EXPLICACIÓN AMABLEMENTE ENVIADA COMO MENSAXE PRIVADA, sendo o tema, o interés e o xeito de suscitarse a conversa pública segundo tódo-los vellos criterios-
De: Bersuit
Para: papeltijera
Publicado: Jue Sep 27, 2007 6:26 pm
Asunto: Moderación foro galego
A decisión da figura do moderador radica nunha maior organización no tocantes a algutinar tódalas convocatorias alleas a PVD nun mesmo taboleiro que se mantén sempre arriba por moitos fíos que se cren.
Esta figura ten privilexios como tal dados pola Asociación que leva o seu nome, non polos participantes no foro. Por tanto é o seu deber moderar o mesmo do xeito que máis favoreza os fins desta e non o de outras organizacións. Porén, considera un detalle de cortesía deixar un espazo aberto para que outros grupos ou organizacións colguen os seus anuncios.
Hai unha sutil diferenza entre facer publicidade descarada dun movemento que mostrar unha opinión a prol dil, e a finalidade do foro non é que se convirta íntegramente nun taboleiro doutras organizacións, máis que nada porque anque a Asociación PVD non ten ánimo de lucro si ten uns gastos económicos no sostemento da web que asumen os seus membros e non esas outras organizacións.
Lamento as confusións que se puideran producir no uso até o de agora deste foro.
Saudos,
B.
Para: Bersuit
Publicado: Jue Sep 27, 2007 6:56 pm
Asunto: Re: Moderación foro galego
Ben, estas son as cousas que pasan cando un entra nunha organización que se organiza por aí, no espacio exterior: toma decisións por orde, interese e pracer doutros que non son os que están aquí con él; aínda que como estas decisións son novas, e levo no foro desde decembro, advírtoche lealmente que creo que a interpretación deses intereses e necesidades que fas ven do teu Desexo, do teu Medo, das túas Intencións Profundas. Ese é outro perigo de entrar en organizacións que un atopa feitas e que teñen xa estructuras sólidas -ou líquidas-. Digo perigos para ti, para min o perigo estaba en afacerme a sentirme libre nun sitio que non estaba cruzado polas relacións que me dan liberdade, as relacións con buran, onomar, otakete, contigo, senón por relacións con persoas que non coñezo. Perigo que corrín cos outros, desde decembro, e a cambio dese risco dinme, e tiven, toda a liberdade que fun quen de empregar para expresarme e desexar outros xeitos de estar na rúa e nas Casas -sempre algo en perigo de morte, sempre algo en perigo de ser simbólico de máis por dentro e por fóra-.
Sorpréndeme a túa resposta, leal dabondo, abofé, aínda que non pública como convén ó que nos afecta a todos; mais hai quen procura a vida ou vida a luz con todos, e hai quen gosta da oscuridade. Saúde, aire fresco. |
|
|
 |
Bersuit

|
Publicado: Jue Sep 27, 2007 7:44 pm Asunto: |
|
|
A ver. aquí ninguén borrou nada, simplemente mudou de sitio. Segue existindo o fio da "okupación" e as convocatorias xunto con todas as de outros movementos son postas alí para unha maior organización. O foro ten un taboleiro máis non é un taboleiro.
Saudos,
B _________________ Saudiños,
B.
--
Si no sabes a dónde quieres ir, no tiene importancia cuál
de los caminos tomes. |
|
|
 |
Buran

|
Publicado: Jue Sep 27, 2007 7:50 pm Asunto: |
|
|
No quiero enrollarme, porque entraremos en las típicas discusiones bizantinas que odio y que hacen que se pierda tiempo. Y no me gusta perderlo.
Papeltijera: Tienes razón en muchas de las cosas que dices, pero hay una en la que para mí no la tienes, que es que esto es un foro de discusión o de debate. Utilizar el foro como un simple tablon de anuncios, no creo que sea lo más correcto. Y más sabiendo que muchas de esas convocatorias ya aparecen en sus respectivas webs donde además tienen sus propios foros. ¿recuerdas que en una ocasión cuando se había hablado de hacer una (una más) web yo opiné que me parecía una parida porque divide esfuerzos? Pues este es el resultado de que haya tantas: que para anunciar cualquier historia hay que ir por todas las webs poniendo el mismo mensaje. Eso en los tiempos de las BBS y de Fidonet (si alguien de los presentes es tan carroza como yo y lo recuerda), se llamaba "CROSSPOST" y estaba considerado de muy mala educación, igual que cosas que todavía perduran como escribir con mayúsculas.
El foro está hecho para participar: por ejemplo: alguien lee una noticia en prensa o donde sea y quiere que la gente que lee el foro se entere porque está visto que los mass media pasan del tema o lo tapan: pues lo normal es que se publique aquí y luego el que quiera que debata acerca de ello, así se crean los hilos de debate.
Pero yo no sé que hilo de debate se puede formar con una convocatoria de un roteiro, que una vez pasa, pues pasa y el hilo queda por ahí en plan zombi con cosas que ya han sucedido. Eso añade ruído al foro.
Joer... me parece cojonudo lo que hacen por ejemplo en Indymedia. Son a estas alturas, todo un ejemplo de trabajo y de esfuerzo a nivel de internet y llevan muchos años. Pero es que coño... si yo quiero leer Indymedia, cojo el navegador y me voy a mirar Indymedia.
Para difundir noticias y anunciar cosas, ya están otro tipo de páginas, como Menéame (www.meneame.net)
Yo creo que tener un hilo como el de Taboleiro donde se vayan colocando las cosas Y SE VAYAN BORRANDO las que ya pasen, es una buena idea para tener todo mejor organizado. Por ejemplo: si tu quieres anunciar una sentada, para el día 29 de Febrero , pues lo pones en el taboleiro, y te encargas CUANDO YA HAYA PASADO, de borrar tu propio post para no llenarlo de rollos caducados. Así, si alguien quiere saber algo de lo que se cuece por ahí, no tiene que matarse a buscar por las profundidades del foro, porque tiene un post-it FIJO ARRIBA DE TODO donde va a estar lo que busca. Sencillo y útil.
Si te parece censura o algo parecido coger y poner las convocatorias FIJAS y ARRIBA en el foro bien a la vista, pues sinceramente, yo no lo entiendo.
Hala, un saludo.  _________________ --
Saludos!!
WWW.NOLESVOTES.COM
 |
|
|
 |
papeltijera
|
Publicado: Jue Sep 27, 2007 11:36 pm Asunto: |
|
|
Hola buran, como diría bersuit, gracias pola túa aportación.
Non sei te teño razón en cousa ningunha, ben secundaria ten que ser, porque non a teño en nada do principal.
O principal non é discutir convosco, ou falar contigo, se é bo ou malo que haxa fíos para convocatorias dunha mani pola vivenda -unha mani como as de maría pita- ou que as novas, enlaces ou textos que eu decida poñer NUN SÓ FÍO sobre okupación fiquen alí, sen molestar máis nin facer máis barullo nin máis propaganda do que fai ter un só fío cun título, "okupación", sinxelo, sen ambigüidade nin mentira, e que abre unha posibilidade de saber e falar entre tódo-los outros fíos cos seus temas interesantes. Non hai polo demáis no título nin no contido promesas nin suxestións nin hipnosis nin nada do que fai unha boa propaganda inconsciente, e como é un fío como os outros, calquera pode dici-lo que pensa sobre as experiencias das que se informa, desacreditalas ou explicar que non son saída ningunha ou o que sexa.
Xa o fixen, xa volvín argumentar sobre a apariencia do asunto.
Mais o asunto non é ese, senón que isto, que como estamos a demostrar coa conversa é cousa para falar e decidir boamente, non é un asunto de administración do foro, de que dous fíos sobre o mesmo se unifiquen, de que unha nova sobre coruña que alguén pon no fío de pontevedra se poña no fío da coruña, etc. E unha decisión de administración do noso xeito de emprega-lo foro como ferramenta, e é unha decisión que non corresponde ó administrador mentres o administrador sexa coma nós, un que está aquí connosco.
Se o administrador é ou cre ser un supervisor, gardián, representante doutros que non están aquí ou cousa semellante, esa é unha nova situación, da que teremos que tratar, porque a decisión inicial, non sei se errada ou confiada, foi empregar este foro porque estaba dado, aberto, dáballe confianza a buran, que foi quen propuxo o sitio, e na noite de decembro ninguén tilla idea mellor nin gañas de abrir unha páxina ou blog. Se todo isto cambio, non é bizantino, ou é, mais pola parte que se fai poder, decisión sobre os outros, pracer de mandar e mesmo de imaxinar que obedece, etc. Todo dito sen maiúsculas.
Polo de agora, sigo a imaxinar que o foro galego somos os que andamos por aquí, e que todos, os que manteñen o hardware-software e os que mantemó-las palabras, temos desexos comúns ou seica, máis cínicamente, algunhas coincidencias. E cando haxa que pirar gostaríame que fose unha decisión de poder en canto poder, de quen poda dicirme, "eu fixen o foro, o foro son eu, é meu, naja de aquí", ou algo así na linguaxe elegante que decida empregar, tanto máis elegante canto menos eu poderei daquela respostar -como corresponde a quen non é poder, non é-
Daquela, polo de agora, sigo pensando que estas decisións, que se cadra vos decatades que non son pequenas, son tamén decisións que só se poden tomar en común, sendo eu parte da procura do común, e máis outros que estes días andan a outras cousas.
Se se volve á situación anterior, co fío da okupación aberto ás cousas da okupación -onde calquera que entre, como xa ten pasado, por ve-lo título e querer saber algo, quizáis por primeira vez, e quizáis con noxo ou con inquedanza ou con interese por apañar información polos seus propios medios, como pasa con calquera cousa que se atope nos fíos-, e coas convocatorias de vivenda con fío propio se parece necesario -e unha convocatoria dunha reunión de vivendadignacoruña, para unha reunión preliminar en lugo, para unha mani en vigo, ten que ter un fío, para que calquera que pase ó chou a vexa e decida se quere ir antes de que pase a data, e da rúa vimos todos, e na rúa suceden os desbloqueos da imaxinación e dos corpos, e por iso calquera fío dalgo que se fixo na rúa ou mesmo nun local segue a ter entradas aínda hoxe, seino eu, que flipo coas entradas que hai ós fíos das manis-, daquela podemos discutir se é bo ou malo que isto sexa así e se cómpre cambiar este xeito de organiza-lo foro. Eu direi que non, mais será outro momento, e haberá outros argumentos, e se cadra cambiarei ou me decatarei dalgúns erros ou simplemente cederei nisto ou naquilo, ou non: non estaré solo, convertido de súpeto en Administrado, en invitado nunha páxina dunha asociación que polo visto ten un gardián ben apañado.
Ben, é divertido estar nesta situación de poder, eu a argumentar e a facer esforzos de explicación e linguaxe con alguén que xa colleu uns recursos que se lle deron por previsión ou inocencia e os convertiu en ferramenta de poder, e que xa empregou para o seu sentimento de ser máis e de protexe-lo valioso, sen agardar ós outros. E divertido botar en falla de súpeto as vellas garantías, as apelacións e cousas semellantes. Entre iguais.
Deica mañá. |
|
|
 |
Buran

|
Publicado: Vie Sep 28, 2007 8:35 am Asunto: |
|
|
| papeltijera escribió: | | Hola buran, como diría bersuit, gracias pola túa aportación. |
Iso de aportación, soa como que hai que pagar...
| papeltijera escribió: | | O principal non é discutir convosco, ou falar contigo |
Iso xa o facemos sempre como ves, e como tamén ves, pois por aquí andamos todos.
| papeltijera escribió: | | Mais o asunto non é ese, senón que isto, que como estamos a demostrar coa conversa é cousa para falar e decidir boamente, non é un asunto de administración do foro |
Tamén é asunto da administración do foro. Pensa que no foro de Galicia, hai máis de 1200 posts. Se non collemos e levamos unha mínima orde, aquí non hai quen se entere de nada. E necesario levar as cousas ben e colocar cada cousa no seu lugar.
Iso permitiranos falar e entendernos mellor. E bó para todos.
| papeltijera escribió: | | administración do noso xeito de emprega-lo foro como ferramenta, e é unha decisión que non corresponde ó administrador mentres o administrador sexa coma nós, un que está aquí connosco. |
A ver... comunícote que non te nada que temer: a partir de este momento, o foro o imos a administrar Bersuit e eu. Así como ves, todo o control do asunto, está nas mans dos que andamos sempre por aquí. Non vai vir ninguén de fora a controlar nada. Este foro e un medio de expresión que levamos nós mesmos.
Do mesmo xeito, se alguén se lle ocurre algunha idea ou suxerencia para levar o foro millor ou organizalo ben, non ten máis que comentala.
| papeltijera escribió: | | Se o administrador é ou cre ser un supervisor, gardián, representante doutros que non están aquí ou cousa semellante, esa é unha nova situación, da que teremos que tratar |
A ver... calqueira software de xestión de foros, ten SEMPRE un administrador ou moderador. Pois tengo en conta que esta web funciona a nivel nacional, pois prefiro que os moderador sexa xente de aquí, da que lee e escribe nesto, que calqueira outra persona. E interesante remarcar, que os responsables da web non tiveron ningun problema en pasarnos a xestión da moderación a nos. E de feito, o único que se fixo foi organizar os post de xeito máis racional. Neste foro nunca se lle borróu un post a ninguén, ainda que evidentemente, podería usarse a medida en casos extremos (publicidade-spam, insultos, o cousas desas). Polo demáis, cada un pode postear o que lle de a gana (sempre que entre na temática do foro, claro, porque para falar de fulbol, por exemplo, supoño que hai outros lugares mais axeitados por internet adiante).
| papeltijera escribió: | | foi empregar este foro porque estaba dado, aberto, dáballe confianza a buran, que foi quen propuxo o sitio, e na noite de decembro ninguén tilla idea mellor nin gañas de abrir unha páxina ou blog. |
E que abrindo outra web nunca acadaríamos chegar ás visitas de esta web, donde todo hai que decilo, sempre se nos tratou moi ben. E coido que nunca tivemos ningún problema.
Eu mentras isto funcione, andaréi por aquí. Non temos que preocuparnos de que a tecnica funcione. Só de darlle contido a isto. Que non é pouco.
| papeltijera escribió: | | Polo de agora, sigo a imaxinar que o foro galego somos os que andamos por aquí |
¡Pois claro que somos os que andamos por aquí!
| papeltijera escribió: | | haxa que pirar gostaríame que fose unha decisión de poder en canto poder, de quen poda dicirme, "eu fixen o foro, o foro son eu, é meu, naja de aquí" |
Iso sería unha parida. Ninguén fai un foro para chimpar á xente. Coido que iso que dis non pasóu e non vexo por qué tivera que pasar.
| papeltijera escribió: | | Se se volve á situación anterior, co fío da okupación aberto ás cousas da okupación -onde calquera que entre |
¡Pero si ese fío está aberto igual que sempre!. Aquí o tes: http://www.viviendadigna.org/foros/viewtopic.php?t=5820
Veña home, tranquilo, que non pasa nada, todo está como sempre.
Saúdos.  _________________ --
Saludos!!
WWW.NOLESVOTES.COM
 |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|