|
Foros de la Plataforma por una Vivienda Digna www.viviendadigna.org/foros Foros abiertos al público para el debate sobre el derecho y la política de vivienda, la economía, etc. La organización no se responsabiliza, ni avala los comentarios que se hacen libremente en este foro
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
santi_Lugo

|
Publicado: Jue Nov 29, 2007 4:19 pm Asunto: ¿Hai un grupo de traballo en Lugo? |
|
|
Boas, gostaríame saber se hai un grupo de traballo en Lugo. Nesta cidade estanse a cometer aberracións urbanísticas como a do Parque Rosalía de Castro, remodelacións nefastas de edificios cun gran valor histórico. Por non falar da ponte nova etc.etc.
Gostaríame participar nesta iniciativa. Intentei contactar co Admin. pero non o consguín.
Moitas grazas a todos de antemán. _________________ En una época de universal engaño, decir la verdad es un acto revolucionario, George Orwell. |
|
|
 |
Buran

|
Publicado: Jue Nov 29, 2007 11:17 pm Asunto: Re: ¿Hai un grupo de traballo en Lugo? |
|
|
santi_Lugo escribió: | Boas, gostaríame saber se hai un grupo de traballo en Lugo. Nesta cidade estanse a cometer aberracións urbanísticas como a do Parque Rosalía de Castro, remodelacións nefastas de edificios cun gran valor histórico. Por non falar da ponte nova etc.etc.
Gostaríame participar nesta iniciativa. Intentei contactar co Admin. pero non o consguín.
Moitas grazas a todos de antemán. |
Hola.
Haber, non hai grupo como tal. Estivemos por Lugo coido que polo mes de Xullo e fixemos una xuntanza informal con algunha xente. De feito, alí estivo xente da Asociación na Defensa do Parque Rosalía (que por certo, vaia desfeita que queren facer alí)
O problema é o de sempre. Somos pouca xente. E pouca xente non pode facer moito. Por agora, o núcleo está na Coruña, pero estaría ben que houbera xente interesada noutras cidades.
Cando fas algo, a maioría da xente é moi pasiva: date moito "apoio moral", pero pouco "apoio real". Este é o problema principal co que nos atopamos. Temos moitas ideas, pero poucas posibilidades reais de levalas a cabo. Normalmente xuntámonos uns poucos nun local da coruña de cando en cando. Pero falta xente.
E curioso como a vivenda "preocupa moito", pero pouca xente está disposta a facer algo ó respecto.
A PVD dedícase máis a ver o problema dende o punto de vista social e de exclusión do mercado da vivenda de gran parte dos cidadáns.
Recoméndoche que mires o manifesto da PVD, que tes en :
http://www.viviendadigna.org/reivindicaciones.php
E anímote a que participes con nos no foro. Tampouco sería mala idea volver a facer algun tipo de xuntanza en Lugo de novo.
Esperamos leerte de vez en cando.  _________________ --
Saludos!!
WWW.NOLESVOTES.COM
 |
|
|
 |
billy
|
Publicado: Jue Nov 29, 2007 11:22 pm Asunto: |
|
|
pouca xente pode contar as cousas como son (comunicados, etc.) para conseguir que algun día sexase moita xente. Un abrazo. _________________ 40 propuestas por una Vivienda Digna |
|
|
 |
Buran

|
Publicado: Vie Nov 30, 2007 9:44 am Asunto: |
|
|
billy escribió: | pouca xente pode contar as cousas como son (comunicados, etc.) para conseguir que algun día sexase moita xente. Un abrazo. |
¡¡Hombre Billy!! ¡¡Como estamos!!
Joer... lo de la PVD te hace aprender idiomas y todo...
Que control. No sé como te apañarás en euskera, pero en galego, no vas mal, no...
Bueno... en serio: cuando comentaba lo de la poca gente es porque tu sabes mejor que nadie que mucha gente apoya sólo de boquilla y que al final el peso de todo lo acaba llevando un grupo muy reducido que literalmente se machaca.
En mi caso, termino el trabajo sobre las 20:30 (eso si termino a esa hora) y poco tiempo más me queda para poder hacer cosas. Me gustaría hacer miles de cosas a mayores de lo que hago (no sólo en el tema de la vivienda), pero personalmente no abarco más. Puedo dosificarme y hacer lo que puedo según mis posibilidades, que es lo que intento hacer, pero no puedo hacer más porque no tengo capacidad ni tiempo ni recursos para hacerlo. Supongo que mucha gente estará como yo. Lo que pasa es que si fueramos más gente, ese esfuerzo se podría repartir entre varios y se llevaría mejor.
Pero la práctica es que la actitud de mucha gente es: tengo un problema pero me quedo sentado tocándome los huevos protestando en el bar y que sean otros los que se muevan.
Es muy fácil integrarse en un movimiento o en una manifestación con miles de personas, pero muy difícil empezar de cero, ser cuatro pelagatos en un principio y sacar las cosas adelante.
El comentario típico de mucha gente acerca del movimiento por una vivienda digna es el de: "bueno, estoy de acuerdo con vosotros. Cuando tengáis algo organizado, avisadme". Joer... cuanta comodidad, colega...
Hay alguno que aplica el "sillónbol" a todos los ambitos de su vida.
Tanta comodidad en este país nos va a llevar a todos a una situación realmente muy poco cómoda.  _________________ --
Saludos!!
WWW.NOLESVOTES.COM
 |
|
|
 |
billy
|
Publicado: Vie Nov 30, 2007 11:49 am Asunto: |
|
|
Que aprender idiomas ni que ocho cuartos. El opentrad ese de la Univ. de Vigo que hace maravillas
Cuanta razón tienes en tus palabras. Nosotros en cuatro años lo que si hemos conseguido a veces, es que la gente se arrastre hasta las asambleas (lujazo), pero claro, por ejemplo dices ¿se podria hacer esta cosita que proponen en el foro (cualquier acción)? todos sisi, es justo y necesario, es una buena idea, yo le añadiría además esto...blabla. Luego dices, venga ¿quién se encarga de coordinarlo y de hacer las fotocopias? Cara de poker y silencio.
Cada día que pasa voy teniendo más claro que la responsabilidad de que este país esté como está, no la tienen ni los x-istas de un lado, ni los x-istas del otro, sino que la tienen los sillonbolistas y no los sillonbolistas que al menos leen foros o periódicos, sino los sillonbolistas más extremos que son la mayoría. Estos que se estudian el Marca pero que no pasan de la programación de TV en el País, estos que si la conversación al lado de la barra de bar se tuerce por derroteros políticos terminan diciendo "yo es que de eso no entiendo", "es que a mi la política no me interesa" frase esta última que siempre me ha resultado increible. Luego cuando las cosas se les ponen mal, llega cualquier político les suelta un camelo a base de lemas atractivos aunque por debajo les esté apuñalando y caen todos como moscas en la mentira y vuelta a empezar. Así va esto y así sentimos que la política se hace al más puro estilo teatral y chavacano. En fin, no seguiré. _________________ 40 propuestas por una Vivienda Digna |
|
|
 |
santi_Lugo

|
Publicado: Sab Dic 01, 2007 9:22 pm Asunto: |
|
|
Penso que tedes razón no senso de que hai un aletargamento social inaceptábel, desde o meu punto de vista provocado fundamentalmente pola transmisión dunha mensaxe unívoca por medio dos mass media. Emporiso, penso que non debemos ter prexuízos fronte á xente que está na procura dunha mellor situación para a vivenda e que pretende axudarvos.
Eu teño 20 anos, levo desde os 17 contribuíndo en organizacións non gubernamentais. Agora son membro cofundacional de Sinerxia ONGD (organización non gubernamental polo desenvolvemento do pobo saharaui), estou na chamada Plataforma Alternativa e contribúo a difundir información non sesgada polos medios de comunicación convencionais que provocan o alienamento mental da xente a través de centos de e-mails cada mes.
Penso que se a cada persoa que quere participar, lle trasmitides eses prexuízos, estades a cometer un erro. Seguro que levades anos loitando por esta causa e estades fartos de xente que se mostra impasíbel fronte as inxustizas que pasan por diante das súas córneas tódolos días, pero sintoo, este non é o meu caso.
Xa sei que falar desde fora é moi doado pero repítovos que eu estiven e estou metido en plataformas similares. A cada persoa que ven transmitímoslle as nosas paixóns, o sentimento insurxente tan pouco convencional na sociedade actual, a importancia da súa axuda, a utilidade de cada unha das voces que berren contra as inxustizas.
Sen dúbida hai problemas no mundo moito máis importantes que o problema da vivenda en España pero non nos podemos esquecer desta situación frustrante que asoballa ás posibilidades de emancipación por parte da xuventude.
Por último, quería comentarvos que en Lugo hai un pequeno grupo co que podedes contar para o que sexa. Xa limos o manifesto pero queriamos ler os estatutos antes de asociármonos, se podedes indicarme onde facelo agradeceríabolo.
Grazas por todo.
Unha aperta!!  _________________ En una época de universal engaño, decir la verdad es un acto revolucionario, George Orwell. |
|
|
 |
Buran

|
Publicado: Vie Dic 07, 2007 4:13 pm Asunto: |
|
|
santi_Lugo escribió: | Penso que tedes razón no senso de que hai un aletargamento social inaceptábel |
"Borreguismo" chámase...
santi_Lugo escribió: | desde o meu punto de vista provocado fundamentalmente pola transmisión dunha mensaxe unívoca por medio dos mass media. |
Ou o que é o mesmo: provocado por o sistema ó que lle conven que a xente sexa unha morea de amebas. E abofé de que lles sae ben.
santi_Lugo escribió: | Emporiso, penso que non debemos ter prexuízos fronte á xente que está na procura dunha mellor situación para a vivenda e que pretende axudarvos. |
Imos por partes:
Aquí non se falou en base a prexuízos. Un prexuízo surxe como una idea preconcebida que se ten de algo. O que se comentóu aquí non veu dende alguén que fala sen ter idea do de fala senón da EXPERIENCIA. A xente (gran parte dela polo menos) funciona así. Un dos que comentóu por aquí foi Billy e Billy é un dos que ten loitado moito dende o principio por resolver este problema a nivel nacional dende os primeiros momentos e pode falar con total seguridade de que as cousas son así. Que non nos gusten, é outro tema. Pero a realidade é a que é.
E se esa xente prentende axudarnos tal como comentas, o normal é que axuda de algun xeito e non diga aquelo de que "cando teñamos algo que os avisemos". Isto non é a subscripción a unha revista.
santi_Lugo escribió: | Eu teño 20 anos, levo desde os 17 contribuíndo en organizacións non gubernamentais. |
Eu teño 35 e vou para 36. E xa vou de volta de algunhas cousas e farto de algunhas actitudes. O que teña algo que facer, que o faga. Ou que o faga pola súa conta ou que o faga con outra xente coa que coincida.
A estas alturas eu xa vou a saco. Se a alguén non lle gusta as cousas que comento (sempre de boa fe ainda que as veces con bastante retranca), non ten máis que facer un "click" e pasar o seguinte mensaxe.
Somos unha sociedade que protesta por paridas e donde non debe. No bar é moi sinxelo atopar solucións a todo. Pero poñerse a facer algo, xa é outra cousa. Que o fagan os demáis...
Porque é moi gracioso ver como ó parecer a vivenda é un dos principáis problemas dos ciudadáns, e logo daste conta que fas unha movilización e estás xunto con catro pelagatos, fas unha mesa redonda, ou unha reunión ou unha proxección dun documental e estamos catro, ves a este foro, e escribimos uns poucos e sempre os mesmos.
Aquí o que hai é moito COMODO. E moito HIPOCRITA, lle doa a quen lle doa.
santi_Lugo escribió: | Agora son membro cofundacional de Sinerxia ONGD (organización non gubernamental polo desenvolvemento do pobo saharaui), estou na chamada Plataforma Alternativa e contribúo a difundir información non sesgada polos medios de comunicación convencionais que provocan o alienamento mental da xente a través de centos de e-mails cada mes |
O do pobo saharahui tamén clama ó ceo.
Eu, por un hobby que teño eu, escoito con regularidade as transmisións da emisora do RASD por Onda Curta, que están moi ben para enterarse de primeira man de cómo están as cousas por alí. Se a alguén lle interesa, pódense escoitar pola noite polos 6.300 kHz en castelán.
santi_Lugo escribió: | Penso que se a cada persoa que quere participar, lle trasmitides eses prexuízos, estades a cometer un erro. Seguro que levades anos loitando por esta causa e estades fartos de xente que se mostra impasíbel fronte as inxustizas que pasan por diante das súas córneas tódolos días, pero sintoo, este non é o meu caso. |
Repito: non son prexuízos. Son comentarios froito da experiencia. Xusto o contrario.
Estou farto de que haxa que ir empuxando á xente. A verdade: persoalmente prefiro que sexamos menos, pero que cada un teña un pouco de sentido crítico e de iniciativa que ter que estar todo o día motivando ó persoal para que non pase de todo. Pódote asegurar que é algo agotador. Será que predicar non é o meu.
O que esté interesado, xa sabe onde estamos. Pero é algo que ten que saír de cada un.
E personalmente si cometo un erro, pois mala sorte (que evidentemente non tería importancia pois non son o único que escribo aquí). Son os que nunca fan nada e os que van ó remolque os que nunca cometen erros. Pero claro, ésa é a posición mais cómoda. Son como esa xente que se pon a mirar as obras dende a acera e opinar de todo como si eles foran a facelo millor chegado o caso.
santi_Lugo escribió: | Xa sei que falar desde fora é moi doado pero repítovos que eu estiven e estou metido en plataformas similares. A cada persoa que ven transmitímoslle as nosas paixóns, o sentimento insurxente tan pouco convencional na sociedade actual, a importancia da súa axuda, a utilidade de cada unha das voces que berren contra as inxustizas. |
As veces coido que a xente que estamos nestas cousas somos sempre os mesmos. Non só na PVD, senon en temas exoloxistas nos que tamén teño algunha experiencia ou calqueira outra cousa na que teñas que pelexar contra o establecido.
A proba a tes cando se fai unha movilización do que sexa, e que é convocada por unha morea de grupos e colectivos e logo ves que se xunta pouca xente porque por desgraza, eses colectivos a pesares de ser moitas siglas, representan a moi pouca xente. Non teñen masa social dabondo. O mesmo que pasa aquí.
santi_Lugo escribió: | Sen dúbida hai problemas no mundo moito máis importantes que o problema da vivenda en España pero non nos podemos esquecer desta situación frustrante que asoballa ás posibilidades de emancipación por parte da xuventude. |
¿E por qué só da xuventude? E un erro moi frecuente limitar o problema da vivenda só á xente xoven e ó problema da emancipación. Está claro que é un problema pero non é o único.
As hipotecas duran unha vida. Non só cando tes ata un máximo de 25 anos. Se un xoven de 25 anos fai unha hipoteca de 50 anos, rematará (si remata) de pagala con ¡¡¡75 anos!!! Isto é absolutamente absurdo.
Tamén hai xente vella que podía vivir tranquila, que ten que soportar auténticos casos de mobbing inmobiliario. E un feito.
En caso de non pagamento da débeda o marrón non o come o xoven en solitario senón que se traslada ós avalistas: xeralmente os correspondentes pais.
E moitos mais casos.
A vivenda é un problema DE TODOS. Hai moita xente que non se da conta do verdadeiro alcance do tema e do que pode chegar a pasar si as cousas se torcen...
En Xapón xa tiveron un problema de burbulla nos '90. E nos USA o teñen agora mesmo. Pero claro, aquí parece que somos os máis listos do mundo e as cousas que noutros sitios pasan, aquí nos meten na cabeza que non poden pasar. Cando poderíamos ter dous dedos de frente e aprender dos lugares donde isto ocurríu con anterioridade.
santi_Lugo escribió: | Por último, quería comentarvos que en Lugo hai un pequeno grupo co que podedes contar para o que sexa. |
Grazas. Esperamos que colaboredes e a ver si mais adiante podemos dar outra volta por Lugo e falar do tema namentras tomamos un café.  _________________ --
Saludos!!
WWW.NOLESVOTES.COM
 |
|
|
 |
Buran

|
Publicado: Lun Dic 10, 2007 5:52 pm Asunto: |
|
|
santi_Lugo escribió: | Penso que tedes razón no senso de que hai un aletargamento social inaceptábel |
"Borreguismo" chámase...
santi_Lugo escribió: | desde o meu punto de vista provocado fundamentalmente pola transmisión dunha mensaxe unívoca por medio dos mass media. |
Ou o que é o mesmo: provocado por o sistema ó que lle conven que a xente sexa unha morea de amebas. E abofé de que lles sae ben.
santi_Lugo escribió: | Emporiso, penso que non debemos ter prexuízos fronte á xente que está na procura dunha mellor situación para a vivenda e que pretende axudarvos. |
Imos por partes:
Aquí non se falou en base a prexuízos. Un prexuízo xurde como unha idea preconcebida que se ten de algo. O que se comentóu aquí non veu dende alguén que fala sen ter idea do quee fala senón da EXPERIENCIA. A xente (gran parte dela polo menos) funciona así. Un dos que comentóu por aquí foi Billy e Billy é un dos que ten loitado moito dende o principio por resolver este problema a nivel nacional dende os primeiros momentos e pode falar con total seguridade de que as cousas son así. Que non nos gusten, é outro tema. Pero a realidade é a que é.
E se esa xente prentende axudarnos tal como comentas, o normal é que axuda de algun xeito e non diga aquelo de que "cando teñamos algo que os avisemos". Isto non é a subscripción a unha revista.
santi_Lugo escribió: | Eu teño 20 anos, levo desde os 17 contribuíndo en organizacións non gubernamentais. |
Eu teño 35 e vou para 36. E xa vou de volta de algunhas cousas e farto de algunhas actitudes. O que teña algo que facer, que o faga. Ou que o faga pola súa conta ou que o faga con outra xente coa que coincida.
A estas alturas eu xa vou a saco. Se a alguén non lle gusta as cousas que comento (sempre de boa fe ainda que as veces con bastante retranca), non ten máis que facer un "click" e pasar o seguinte mensaxe.
Somos unha sociedade que protesta por paridas e donde non debe. No bar é moi sinxelo atopar solucións a todo. Pero poñerse a facer algo, xa é outra cousa. Que o fagan os demáis...
Porque é moi gracioso ver como ó parecer a vivenda é un dos principáis problemas dos ciudadáns, e logo daste conta que fas unha movilización e estás xunto con catro pelagatos, fas unha mesa redonda, ou unha reunión ou unha proxección dun documental e estamos catro, ves a este foro, e escribimos uns poucos e sempre os mesmos.
Aquí o que hai é moito COMODO. E moito HIPOCRITA, lle doa a quen lle doa.
santi_Lugo escribió: | Agora son membro cofundacional de Sinerxia ONGD (organización non gubernamental polo desenvolvemento do pobo saharaui), estou na chamada Plataforma Alternativa e contribúo a difundir información non sesgada polos medios de comunicación convencionais que provocan o alienamento mental da xente a través de centos de e-mails cada mes |
O do pobo saharahui tamén clama ó ceo.
Eu, por un hobby que teño eu, escoito con regularidade as transmisións da emisora do RASD por Onda Curta, que están moi ben para enterarse de primeira man de cómo están as cousas por alí. Se a alguén lle interesa, pódense escoitar pola noite polos 6.300 kHz en castelán.
santi_Lugo escribió: | Penso que se a cada persoa que quere participar, lle trasmitides eses prexuízos, estades a cometer un erro. Seguro que levades anos loitando por esta causa e estades fartos de xente que se mostra impasíbel fronte as inxustizas que pasan por diante das súas córneas tódolos días, pero sintoo, este non é o meu caso. |
Repito: non son prexuízos. Son comentarios froito da experiencia. Xusto o contrario.
Estou farto de que haxa que ir empuxando á xente. A verdade: persoalmente prefiro que sexamos menos, pero que cada un teña un pouco de sentido crítico e de iniciativa que ter que estar todo o día motivando ó persoal para que non pase de todo. Pódote asegurar que é algo agotador. Será que predicar non é o meu.
O que esté interesado, xa sabe onde estamos. Pero é algo que ten que saír de cada un.
E personalmente si cometo un erro, pois mala sorte (que evidentemente non tería importancia pois non son o único que escribo aquí). Son os que nunca fan nada e os que van ó remolque os que nunca cometen erros. Pero claro, ésa é a posición mais cómoda. Son como esa xente que se pon a mirar as obras dende a acera e opinar de todo como si eles foran a facelo millor chegado o caso.
santi_Lugo escribió: | Xa sei que falar desde fora é moi doado pero repítovos que eu estiven e estou metido en plataformas similares. A cada persoa que ven transmitímoslle as nosas paixóns, o sentimento insurxente tan pouco convencional na sociedade actual, a importancia da súa axuda, a utilidade de cada unha das voces que berren contra as inxustizas. |
As veces coido que a xente que estamos nestas cousas somos sempre os mesmos. Non só na PVD, senon en temas exoloxistas nos que tamén teño algunha experiencia ou calqueira outra cousa na que teñas que pelexar contra o establecido.
A proba a tes cando se fai unha movilización do que sexa, e que é convocada por unha morea de grupos e colectivos e logo ves que se xunta pouca xente porque por desgraza, eses colectivos a pesares de ser moitas siglas, representan a moi pouca xente. Non teñen masa social dabondo. O mesmo que pasa aquí.
santi_Lugo escribió: | Sen dúbida hai problemas no mundo moito máis importantes que o problema da vivenda en España pero non nos podemos esquecer desta situación frustrante que asoballa ás posibilidades de emancipación por parte da xuventude. |
¿E por qué só da xuventude? E un erro moi frecuente limitar o problema da vivenda só á xente xoven e ó problema da emancipación. Está claro que é un problema pero non é o único.
As hipotecas duran unha vida. Non só cando tes ata un máximo de 25 anos. Se un xoven de 25 anos fai unha hipoteca de 50 anos, rematará (si remata) de pagala con ¡¡¡75 anos!!! Isto é absolutamente absurdo.
Tamén hai xente vella que podía vivir tranquila, que ten que soportar auténticos casos de mobbing inmobiliario. E un feito.
En caso de non pagamento da débeda o marrón non o come o xoven en solitario senón que se traslada ós avalistas: xeralmente os correspondentes pais.
E moitos mais casos.
A vivenda é un problema DE TODOS. Hai moita xente que non se da conta do verdadeiro alcance do tema e do que pode chegar a pasar si as cousas se torcen...
En Xapón xa tiveron un problema de burbulla nos '90. E nos USA o teñen agora mesmo. Pero claro, aquí parece que somos os máis listos do mundo e as cousas que noutros sitios pasan, aquí nos meten na cabeza que non poden pasar. Cando poderíamos ter dous dedos de frente e aprender dos lugares donde isto ocurríu con anterioridade.
santi_Lugo escribió: | Por último, quería comentarvos que en Lugo hai un pequeno grupo co que podedes contar para o que sexa. |
Grazas. Esperamos que colaboredes e a ver si mais adiante podemos dar outra volta por Lugo e falar do tema namentras tomamos un café.  _________________ --
Saludos!!
WWW.NOLESVOTES.COM
 |
|
|
 |
santi_Lugo

|
Publicado: Mie Dic 12, 2007 1:21 am Asunto: |
|
|
Estou totalmente dacordo que a vivenda é un problema de todos e que paradóxicamente, a meirande parte da xente non fai absolutamente nada para muda-la situación. A xuventude ao longo da historia foi a parte da sociedade máis activa e reaccionaria fronte as inxustizas sociais e parece que hoxe en día é a que está máis acomodada no conformismo que nos transmiten, por exemplo, co chamado crecemento económico, que en índices macroeconómicos poderá darse (a banca crece o 60% cada ano...) pero cando non hai unha repercusión na sociedade, non se pode falar gratuitamente de crecemento. Esta mensaxe que escoitei hoxe no telexornal é só unha das miles que pasan por un filtro de intereses políticos que sesga a realidade convertíndoa nun soño máis que nunha realidade.
Por outra banda, quero agradecervos a información prestada, en especial o da emisora, e comentarvos que fixen o anterior comentario para que saibades que podedes contar comigo, de xeito que non pensedes que son un dos de "avisádeme se hai algo" e, en absoluto, para increparvos nada, só faltaría!!!
Unha aperta e grazas!!  _________________ En una época de universal engaño, decir la verdad es un acto revolucionario, George Orwell. |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|